Vanliga frågor samt villkor för appen
Du kan ställa iordning dina varor från kl. 17.00 (måndag-fredag) eller kl. 15.00 (lördag-söndag) dagen före din bokning börjar. Eller från kl. 9.00 den dag din hyresperiod börjar (butiken öppnar kl. 10.00 för köpare).
Ett överfyllt stånd säljer inte bra - köparna får ingen överblick av vad som finns och det blir snabbt rörigt.
Du får INTE sälja kläder som har hål/fläckar/defekter eller som luktar - de plockar vi utan förvarning bort.
Du kan alltid följa din försäljning och dina varor live via "Mitt Børneloppen". Så fort varan är betald i kassan, kan du se att varan är markerad som såld under "Status på varorna". Du kan alltid lägga till fler varor löpande och fylla upp ditt stånd under öppningstiden.
Vi rekommenderar att du kommer förbi 1-2 gånger per vecka för att hålla ordning i ditt stånd. Har du inte denna möjlighet, kan du istället tillköpa daglig städning.
De flesta kunder blir så glada av att ha ett stånd hos Børneloppen, att de önskar att förlänga hyresperioden. Vi rekommenderar att du bokar hela din önskade period från början, eftersom alla stånd alltid kan bokas online och att ditt stånd endast reserveras till dig under din bokade period. Du hittar under Mitt Børneloppen en "knapp" med texten "Förläng ståndet". Om ståndet redan är bokat efter dig, kan du endast boka ett annat stånd. Efter detta kan vi i butiken enkelt hjälpa dig att flytta dina prisetiketter till ditt nya stånd/din nya hyresperiod. På så sätt behöver du inte skriva in alla prisetiketter igen. Observera, att dina prisetiketter kan endast flyttas mellan olika stånd och hyresperioder i samma butik.
Du ska tömma ditt stånd senast kl. 17 (måndag - fredag) eller före kl. 15 (lördag - söndag) sen sista dagen i din hyresperiod. Var uppmärksam på att våra veckor är 7 dagar, vilket innebär att om din hyresperiod börjar en måndag ska den tömmas på en söndag.